Suporturile rigide folosite pentru acest tip de panouri publicitare sunt placile din PVC expandat sau extrudat de culoare alba (forex sau comatex), placi din plexiglas (stiplex) colorat, transparent sau opac, placile tip sandwich cu fete de carton sau carton plastifiat (kappa, foam-X), placi tip fagure cu greutate foarte redusa (polipropilena celulara), placi compozite tip dibond cu fete din aluminiu si miez de de polietilena.
În cazul panourilor decorate cu autocolant printat, montajul se poate face cu o suprapunere foarte putin vizibila, astfel incat, alaturand mai multe placi, putem crea panouri publicitare de dimensiuni foarte mari.
Tipuri
- Panouri directionale
- Placute informative
- Semne de orice tip (chiar si semne de circulatie)
- Panouri mari montate pe suprafete plane sau circulare
- Panouri publicitare din magazine sau centre de bricolaj
- Display-uri realizate cu panouri rigide
Caracteristici tehnice:
- Sunt utilizate atat indoor cat si outdoor
- Au rezistenta foarte mare la factorii de mediu si raze UV (pentru protectie suplimentara, panourile pot fi laminate cu folie de laminare mata sau lucioasa);
- Decorarea cu autocolant poate fi realizata pe o singura fata sau fata-verso
- Optiuni variate de decorare, de la orice imagine tiparita pe autocolant pana la panouri cu autocolant reflectorizant, autocolant translucent sau transparent, folii de sablare sau “glas decor”;
- Calitate superioara a printului cu rezolutie 1440 DPI sau paleta larga de culori in cazul autocolantului decupat la cutter plotter;
- Montajul se poate realiza folosind adezivi speciali, prinderi cu suruburi sau distantieri de metal – fixate pe pereti, suspendate din tavan, pe podea;
- Versatilitate deosebita si aplicatii practic nelimitate, fara limite dimensionale (grosime, lungime si latime).